neděle 6. ledna 2013


Hejsa!

Er netop landet herinde.

Kan dog kort fortalle at jeg haber at stode pa en med karestepotentiale herinde,
og det kan lige sa vel tage sit udspring i frak dejlig sex savel som et romantisk og mere seriost mode, og egentlig udelukker det ene vel dybest set ikke det andet :) ... Er ihvertfald aben for at mange veje kan fore til karlighed. :)

Fysisk er jeg er kun til yngre og fyre...dvs fyre i alderen 22-40, og helst i ojnhojde med mig.

Vender tilbage med mere fylde pal profilen senere...vil kigge mig lidt omkring forst. ;)



Kvinde, 35 ar, fra Kobenhavn (4000)
Wtf skingrende tosset tose barn med knald i laget. Fanden i voldsk, pisse provokerende, total ligeglad med hvad andre folk mener og syntes om mig, ved hva jeg indeholder og star for, sa ud af mit bageri, hvis i ikk kan li smagen. dont give a fuck ;-)
er lidt af en rock mamma, elsker min metal specielt dods :-P
ah ja fodbold fanatisk og en inkarneret en af slagsen.

Tror ikk lige pa begrebet at soge noget, i mine ojne alt for desperat og anmassende.
Men lurer bare lidt rundt og ser hva der foregar i dette univers


Kvinde, 19 ar, fra Ostjylland
Jeg er en pige pa 19 som soger lidt frakt at se pa og rore ;)
Jeg har en piercing i tungen og en i navlen og 2 tattoos.
Jeg tander pa iINGEN madeR pa mand som er over 33 ar. ELLER UNDER 20.
Jeg elsker nar manden er lidt muskulos men det ma heller ikke vare for meget.
Han ma meget gerne kunne lofte mig op, det er noget jeg aldrig har provet. Men drommer tit om det ;)
jeg elsker en stor dejlig pik.

Det var lidt af det, som jeg gar efter . Haber at hore fra jer drengebasser.
P.s hvis du ikke har et profil billede sa lad vard med at skrive, for jeg svare ikke igen. Medmindre at du sender et billede med i beskeden.





Žádné komentáře:

Okomentovat