neděle 13. ledna 2013


Kvinde, 20 ar, fra Sonderjylland
Hej frakkert!!!
Jeg er en pige pa 17 ar og jeg er til aldre mand og damer!
Jeg elsker at blive slikket i fissen og fa den hardt op i!
Jeg vil meget gerne blive slaet og sat pa plads af en dame eller en mand:-)
Hvis du synes jeg lyder fornyftig sa skriv da lige:-)


Kvinde, 49 ar, fra Vestjylland (6800)
Hej... Er du kvinden`` som er klar til og prove noget andet i dit sexliv, sa las videre ...
Jeg er en kvinde i 'den bedste' alder. Jeg horer ikke til de slanke, men anser mig selv som varende lettere buttet. Jeg er godt gift med min dejlige mand. Vi har igennem arene udfordret os rent seksuelt, her iblandt bl.a. med en husven. Jeg har dog igennem de sidste par ar haft folelsen, samt tankerne omkring det kvindelig kon, hvor jeg kunne have interesse i at udforske mig selv og 'dig'(min mand er informeret derom). Jeg gar ind for renlighed og at du er sygdomsfri. Har det skabt din interesse sa skriv et par ord om dig selv, sa tager vi den derfra.
Glader mig til at horer fra dig - !!!!!


Kvinde, 22 ar, fra Kobenhavn
ONSKER KUN KONTAKT MED PIGER - sa Par og Hankon - HOLD JER VAK!!!! Nu til det lidt sjovere: Jeg soger at afprove min biseksuelle side. Jeg har ikke sa mange krav, andet end godt humor som jeg selv, god humor og god kemi. Jeg onsker at prove granser og udfordre mig selv - det ma du ogsa gerne Jeg er selv meget spontan, jeg er ikke til lange skriverier, men derimod bare at springe ud i det, og se om kemien er der. Jeg forventer intet og dermed bliver jeg aldrig skuffet. Skriv til mig og sporg los. Knus



Žádné komentáře:

Okomentovat