pátek 11. ledna 2013


Kvinde, 30 ar, fra Kobenhavn
hej alle sammen..... ;- ja jeg soger nok noget speciaelt.... ;-) jeg er en ung, sod og kon kvinde.... jeg har gaet lange med et onske om at fa taget nogen flotte og erotiske billeder pa en mc.. da jeg ikke ejer en selv, soger jeg en der kunne have lyst at stille sin til radelighed og lege fotograf ogsa.. dig???



Kvinde, 23 ar, fra Midtjylland (8210)
Hej
Jeg er en stille pige, der godt kan lide sex med par.
Soger med denne profil uforpligtende sex med par i ny og na.

For at der bliver svaret tilbage pa jeres henvendelser, vil jeg gerne at i skriver et brev til mig hvor i fortaller kort om, hvem dig og din partner er? Vil gerne have sex med et par der elsker hinanden men gerne vil have pige med engang imellem.

TIL FYRENE HERINDE:
Soger sex med par! Sa spar jeres energi pa at skrive til mig, i bliver ikke svaret.

Svare kun seriose henvendelser, hvis jeg finder jer interessant efter vi har skrevet lidt, kan vi bytte billeder :)

 .



Žádné komentáře:

Okomentovat