čtvrtek 10. ledna 2013


Kvinde, 20 ar, fra Kobenhavn


Hej!
Jeg hedder Ida og er en ung, studerende pige pa 19 som soger noget hygge og sjov med en sod fyr pa omkring min egen alder. Jeg er ikke til engangsknald, og der skal helst vare noget kemi going-on, ellers er der ikke meget ved det. Sa der skal lige bruges lidt tid pa at lare hinanden at kende. ;) Hvis du har talmodigheden og det samme onske, sa skriv da endelig. Har et par billeder i privaten som du ogsa gerne ma sporge efter, hvis interesseret. :) Jeg bider ikke, og er alt i alt en meget glad, livlig pige. ;)

Billeder af det private omrade er ikke sarlig tiltrakkende, hvis du sporger mig, sa det behoves inderligt ikke. :)

----------------------------------------------

Kvinde, 19 ar, fra Midtjylland


Hejsa derude... Jeg er en ung pige der soger legekammerater...;-) Jeg soger aldre erfarne mand der ved hvordan en pige skal behandles. Haber at hore fra jer Knus Sille
P.S: Jeg er model...og er 100% Real...man kan evt. tjekke mig pa cam!

Žádné komentáře:

Okomentovat